onsdag, november 25

klenis

ja det skulle man minsann kunna kalla mig, men jag har faktiskt mått piss. nu ser jag däremot ett slut på det hela. har kunnat vara uppe idag t.o.m. strukit en å annan gardin som ska upp så här i adventstider :) hoppas att jag är helt kurant inför helgens tripp till stockholm med tjejrna för att hälsa på karin å joppe. får se vad den helgen har att erbjuda wiieee, längtar!
nu ska jag försöka åka ut till mamsen å papsen kanske får sig håret en mörkare färg igen då jag vill testa att ha det änu mörkare. frågan är om jag ska ha lugg ett tag till eller om det blir till atta spara kanske ett tag till med lugg i alla fall. tänk att det bara är 23 dagar kvar till julafton, hoppas mormor och farfar kan vara med, denna jul blir annorlunda båda bor numera på ett hem. farfar var riktigt dålig i helgen när jag hälsade på honom och det är så hemsk att se de gamla förändras och bli så svaga. det var tårar från att jag kom dit tills jag var tillbaka i borås. han får kämpa på.
ha en fin kväll allihop nu kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar