torsdag, november 12

varför?

När jag är på praktiken, i skolan eller vart jag än är så vill min hjärna och kropp göra massa skoj och tråkigt när kroppen kommer hem igen. när jag väl är hemma orkar å vill den ingenting, den vill äta och sitta i soffan. just nu lagas det ungsfalu efter en dag på mässan i gng där jag hjälpt proteko med att marknadsföra utbildningarna de har. nu är emelie jätte jätte trött hon vill egentligen göra massa men orka!!! ge mig energi, sol, bad, värme å ljus snälla!!!!
nu ska här göras mos så hoppas jag på lite energi innan det blir sängen igen.
Pösss

2 kommentarer:

  1. klockren kommentar "den vill bara sitta i soffan å äta" :) /proppen

    SvaraRadera
  2. hehe känns som vi är släkt på nått sätt.. hehe men jag har massa energi efter veckans beslut! =) ha en mysig helg, evve

    SvaraRadera