tisdag, november 24

dgaen efter sprutan


japp det är idag det och jag vill säga att den är rätt pissig. fryser, svettas, huvudvärk, öm i hela kroppen, värk i armen och kolosalt trött. först stå en timma i kö sedan dagen efter må piss. hoppas nu att man inte åker på något så att jul och nyår är förstört. igår kände jag mig hur bra som helst inte en ynkaste grej tills jag gick och la mig då började så smått. så dagen i ära har jag sovit en hel del bidde inte nelly idag. hoppas kunna gå imorn så kändes det i morse iaf men det har ju inte precis blivit bättre. vill bara bara sova men fy va tråkigt att man bara vill det, hoppas mina biverkningar försvinner snarast. om ni ska ta sprutan önskar jag att ni inte får några biverkningar alls, skulle vara lite ont i armen å det verkar alla säga att de fått. jag kan ju knappt lyfta den suck. jaja nu ska jag nog vila lite till puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar