söndag, januari 17

genomkörare...

igår blev det längdskidor på hyberg med mikael, när man väl kommer ut är det riktigt skönt å när jag får köra i mitt egna lilla tempo. skulle däremot behöva ett par nya armar för tränad för skidåkning är jag inte eller jag är ju inte tränad alls men jag vill bli nån gång i livet. mikael tycker att jag ska åka västgötaloppet men det vill nog inte jag gillar nog inte tävlingar i den bemärkelsen när jag måste ta ut mig. det räcker med fotbollsmatcher. jag vet att ibland när jag får spykänslor på planen, då lovar jag mig själv att aldrig utsätta mig för det igen, men det händer ju.

idag blev det en ny runda längdskidor fast på kransmossen, skön förmiddagsåkning. har sedan försökt att plugga idag dessvärre utan resultat då det tv:n med vinterstudion vart på hela dagen. två guld och ett brons tror jag att det blev för sverige bra jobbat! OS snart :D

eftermiddagen avslutades med ett hejdundrades pass med fotbollen. cirkelträning och det hade min kropp inte känt på länge. 13 stationer fyra varv 40 sek på varje hoppla, det känns nu!
får se om jag kan resa mig ur sängen imorgon! nu efte¨råt är det skönt iaf.

försökt att plugga nu med men jag är helt slut, så nu väntar jag på att klockan ska gå. jag å soffe ska på snabba cash wheeeey!!!!

see yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar