onsdag, januari 13

tenta om en vecka men så mycket annat man måste å kan göra också!

Japp försöker komma in i pluggfasen vilket inte är särskillt lätt, läst två kapitel nu på förmiddagen. Om en stund ska jag bege mig till Swedabnk dit vi ska på studiebesök med klassen. Igår blev det varken tränat eller massa pluggat, har liksom inte fått tillbaka den energin ännu. Däremot ringde de från Haléns och jag ska börja jobba extra där :) ska bli skoj att göra något nytt. Jag och två tjejer från klassen har även sökt en LIA i Indien vi får se vad som händer med det hoppas det blir svar denna månaden iaf. Om någon skulle få det är det ju en del som måste fixas. igår såg vi på Paranormal Activity som det pratats så mycket om. Det var uppladdat med popcorn, chips, morötter, dip, ostbricka, cola etc. Vi åt och vi åt. Jag vet inte vad jag ska säga om filmen mer än att den distraherade mig i mitt plugg och i min träning. Kanske får träna idag eller varför inte imorgon. Den dagen är ju ändå helt fullspäckad. Först skola 08.30-13.45, därefter jobba på Haléns, sedan jobba på Åhaga från 18.15-01.00. Däremellan kanske det ska klämmas in en träning på arenan. Å plugget imorgon vart tog den stunden ivägen?!
Jaja, hoppas att jag får massa mer gjort i efetrmiddag och lite till nu innan jag drar ner till staden.

Jag är i alla fall inte bitter idag för det är ju ett fantastiskt väder och jag vill åka skidor!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar