lördag, januari 9

Längdskidåkning på Ymer i ett sagolandskap

Idag blev en riktigt härlig dag. Började med lite sömn dock, sedan första fotbollsträningen för i år eller rättare sagt första träningen på väldigt länge. Sedan åkte jag och Mikael upp till Ymer och åkte längdskidor. Det var bitande kyla men skoj, dock mindes jag inte riktigt att det var så jobbigt för armarna haha. 7,5 km blev det till slut och det var så sjukt fint väder. Rena fantasilandskapet, måste upplevas. Mina pauser bestod av fotografering å det blev några kort tills batteriet dog :( Kallt om fingrarna med till en början trodde att jag skulle behöva vända men lånade brorsans vantar ett tag sedan när vi bytte tillbaka ville fingrarna åka vidare. trodde att jag skulle förfrysa dem till en början. Det får bli någon mer tur snart. Nu har jag bakat tårta inför Johans kalas imorgon. Hela 26 år är min lille prins nu! Älskar dig!


1 kommentar: