onsdag, januari 6

plugg eller inte?

just nu ligger jag och johan i varsinn soffa å pluggar eller johan gör det i alla fall, jag har inte kommit igång än. jag har ångest över att ledigheten redan är slut, har vart så fullt upp att ledigheten bara försvann, men så kanske många känner. det blir ju en smygstart denna vecka i alla fall. två dagar sedan är det ju helg å då fyller johan hela 26år, hjälp vad tiden går. Han var 17 när vi blev tillsmmans det var ett tag sedan :)
skulle vilja städa, baka och åka pulka ist för att skriva inlämningsuppgiften tills imorgon :( så kul blir nog dock inte min dag, idag dessvärre. Hoppas man kan få se film som belöning i alla fall. Igår var vi hos fredrik, åt god mat å spelade spel å jag drack tor det eller ej, rödvin haha. det var ok, men nja inte helt nöjd vid smaken ännu. nu ska jag se om det kan bli lite frulle, krävs nog lite mat för att jag ska komma igång. kraaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar