tisdag, januari 26

Tips på nyttiga recept tack!

Kan inte någon själ ge mig något nyttigt, gärna enkelt favvorecept. Jag är nämligen expert på alla rätter som innehåller GRÄDDE å annat flöt. Idag stekte jag hamburgare med pommes å massa dressing så klart, gjorde en nachoburger så jag hade chips och salsasås på också. Blivit frälst i El Nacho från donken mmmmmm.....

Så gärna tips kära ni!
Då kanske inte min kropp ruttnar innifrån.

Idag har jag gjort min första utomhusfotbollsträning sedan innnan jul. Träningen är så sent bara typ 20.30-22.15 eller nåt å torsdagar ännu senare. Hann ju somna i soofan innan jag fick bylsa på mig alla kläder. När jag väl var där var det iof ganska skönt och skoj :)

Om inte så länge lämnar jag ju kylan för ett varmare klimat, längtar. Men kommer sakna min prins!

Nu ska jag försöka få det sista gjort på arbetet godnatt gott folk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar