tisdag, mars 15

Fwd: Värme och sakna!

> Värmen är nog här nu för att stanna å då vill johan åka nercabbat även på motorväg, nja inte så för det själv. Underbart att börja få lite värme nu i alla fall hoppas kunna besöka beachen snart, inte hunnit med det än! Är på väg hem från jobbet nu ska stanna till och försöka fixa internet och tv.
>
> Vi trivs båda jättebra även om det kan bli en riktig funderare ibland, särskillt vad gäller min going izabelle. Maria berättade att hon hade frågan om eme å joa skulle komma hem! Då blev det lite jobbigt, men så får det vara och kommer vara.
>
> Johan är förövrigt väldigt nöjd över att slå ut mitt lilla hv :/
>
> Hoppas nu att ni där hemma kan få lite värme också! Kraaaaam
>
>
>

3 kommentarer:

  1. Jag håller med Johan. Alltid roligt när HV åker på spö.

    /David

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att ni trivs!
    Vi har ju Johan Benker, typ andratränare till BHC, så vi är (tyvärr) väl insatta i hur det går för allt inom hockey...

    //Jenny

    SvaraRadera
  3. Jag vill me ha vår här... Skeppa över lite vettja:) å glöm inte att sakna mig me... Jag saknar er!!!! Puss soffe

    SvaraRadera