måndag, mars 21

Middag på Ikeas vis :)

Eftersom att jag inte är helt vän med bloggen blir nu detta början fast det skulle varit i slutet. Bara för att bilderna bara inte funkar att flytta runt. Detta kanske ni känner igen i alla fall haha... Ett härligt litet sms från en desperat Kajsa som nu ligger på beachen i Vietnam. Nu vet jag dock att ni haft ganska fint väder och att snön faktislt smälter och att det i Varberg är slut på vit mark :) Nästa vackra bild :) Är från en takterass här i Charleston där vi tog en drink i lördags allihop, innan vi fortsatte men något glas rött, öl och såklart supergod mat!
Detta är fårn förra veckan när jag fick se slutet av omröstningen live via skype med Anna. Har fortfarande inte hört hela vinnarlåten och egentligen ingen annan heller. Hur bra var det i år? Jag har tappat de senaste åren :(

En härlig kvällspromme!

Japp idag blev det frysmat från självaste IKEA, det smakade lika gott som på självaste IKEA. Potatismos med skal perfa :) Detta var en undanflykt för att slippa åka handla mat, vi strosade runt på outletten lite för länge så lusten för mataffär fans liksom inte. I bakgrunden går superduperfilmen SPEED :) den har man ju inte sett 40 miljarder gånger haha, å nae så bra är den inte, men en ok bakgrundfilm. Sett tre bra filmer det senaste, Bröderna Karlsson, bra men lite jobbig på samma gång. Det blir så fruktansvärt jobbigt och pinsamt ibland. En annan var The Blind side, den måste man se och igår blev det Crossing Over med Harrisson Ford också en sevärd film i mitt tycke.

Johan kallas föressten numera för JUAN EURENIUS :) Det var vad som stog på vår Interneträkning haha, då tror jag ändå att han bokstaverade. Johan, Juan jaadååå Juan får gå lika bra. Jag heter ju Emily HÄR!


PAKET!
Gröna paket gillar jag :) Idag var en väldigt väldigt bra måndag!!!! Nytt träningslinne, påfyllning av djungelvrål å nya brills precis när mina gått sönder, perfekt tajming. TACK, proppen!
Det här damp ner för ett tag sedan, ett jättefint armband. Passade perfekt det med :) TAAAACK! Kakan :)

Om man vill skicka paket, som man såklart vill :) Då är det att rekkomendera att skicka tilljobbet än så länge för i vårt lilla postfack får det knappt plats ett vykort.
Vi har nog inte så himla mycket i veckan annars, eller jag ska ju på Charleston Fashion Week med Cicci och Camilla på onsdag, me like! Bara två arbetsdagar till det hihi.

Till något helt annat:
Om ni kommer och hälsar se till att gilla bananer för de är asbilliga :)
BIlliga bananer och snordyra äpplen. Vi fick en chock när vi såg kvittot efetr åra fyra inhandlade äpplen, $ 5 cirkus 35 spänn. Medan du får en klase bananer för en dollar. Synd för jag gillar äpplen men så gott är det inte att jag gärna äter tre äpplen om dagen hehe..... eller vill jag kan jag, men jag vill inte. Det var en liten parentes bara, själv längtar jag till mangon och persikan säsong här, mums!
KRAM

3 kommentarer:

  1. Kul med bilder :))) nice väder!!! gilla! Puss å kram soffe

    SvaraRadera
  2. Kul med kommentarer!!!! :) gillart! Pyss

    SvaraRadera
  3. Ett litet tips kring bilder och text som strular: skriv och redigera alltid under fliken HTML. Min syster tipsade om detta och sen dess har jag aldrig haft problem. Lite svårt att förklara men infoga bilderna när du är i "Skriv"-läge och redigera och skriv under HTML, du fattar snabbt grejen jag lovar!

    SvaraRadera