onsdag, mars 30

Semmelbaket ---- som leder till bridgerun :/ HJÄLP!


Här är i alla fall någon bild från gårdagens aktivitet, Johan aktiverade sig med sitt hundrade besök på Apple store, samt sitt första köp där, kan garantera att det inte är det sista :) När han närmar sig Apple store på King street liksom rinner det ur hans mungipor :) Gårdgaens köp blev en stationär mac mini. Trådlöst svenskt tangentbord hade han ju redan köpt och tagit med sig från Sverige, klok kille det där. Aktiviteten idag var annars att strosa runt i en jättekul allt i allo butik när Johan ville besöka sin näst bästa affär Best Buy, typ som Media Markt fast dyrare och mindre så kanske mer SIBA hehe. När Johan sedan ringde och sa att han var klar hade jag väl typ tagit mig igenom gång två av tio bland scrapbookingen, sedan fanns ju allt annat kul. Åh vilken rolig affär!!!!! När vi sedan var hemma pratade vi med Frida som befinner sig närmast oss av er alla skulle jag tro, nämligen Buenos Aires i Argentina. Men snart bär det av till Asien för henne hoppas vattnet hinner undan, Fridur. Jo, å sedan var det den där eviga diskussionen om vi skulle springa, gå eller bara vara hemma idag, den diskussionen kan ta en väldig tid. Så klockan halvnio blev det i alla fall en löprunda, maten som jag nyligen intagit ville nog helst av allt komma upp igen men men, jag var hård.


Lördag 08.00 då ska jag göra mitt första lopp sedan tjejloppet i Borås för en väldans massa år sedan. Det ska bli med skräckblandad förtjusning jag ska ta mig igenom det där....ångrade mig i samma stund som vi bestämde oss, men hoppas det blir en upplevelse inte varje dag man springer ett lopp i Charleston. Ingen sovmorgon på lördag altså :) Må dagsformen vara bra!!!!


Nu ska det bli skönt att krypa ner i goa sängen, för att snart studsa upp igen. Studsa var väl att ta i, snooooooza läääänge blir väldigt vanligt här borta. Medan jag gör mig iordning för min nattsömn, så väntar er klocka antagligen på att äntligen snart få väcka upp er där hemma.


KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar