onsdag, mars 30

regn regn regn

ja nu har det minsann vart lite pissigt väder ett par dagar, så jag vill ha bra väder till helgen :) Det ska vara ett bridge run här i Charleston på lörda, vi kanske ska springa, men jag har ju lovat att jag aldrig ska ge mig in i något sånt just för att jag tycker att det är så jobbigt :/ vi får se hur det blir, cirka 35 000 springer nog så man bör ju inte bli sist, om ifall kommer jag aldrig att ta på mig ett par löparskor. Funderar på att göra det bara för att göra det, har ju aldrig sprungit en mil i sträck i hela mitt liv.

Det eventuella loppet laddades igår upp med semmelbak hos Anna med cissi, Avina och Camilla, blev förträffligt gott. mums!!!!!!!
Å hon hade en sån där trevlig hushållsassistent, en Kitchen Aid, så nu måste Emelie ha en sån såklart, frågan är färg?

Svart eller vit tror jag, men det finns ju alla dess färger. Grön, rosa, röd, blå osvosv.

Visst ska man inte gå ut och springa idag om man ska springa på lördag :p, då kommer ju benen vara som spaghetti haha. En promenad kanske.... vi får se vad som händer, är kallt så vill helst inte gå ut.

Hoppas det är grönt hemma nu då.
Kramelikram

2 kommentarer:

  1. Jag är mer tveksam till att Juan klarar ett bridge run:)

    SvaraRadera
  2. Du borde vara mer tveksam över mig... åh Johanna måste kolla över marängswissen... har hon ingen glass i???!!!!

    Glass
    Grädde
    Chokladsås/kolasås
    Maränger
    Banaer mmmmmmmm

    SvaraRadera