måndag, april 4

Bara ta det lungt!

Det va det vi gjorde igår, vi tog det bara riktigt lungt. Johan sov länge, jag kan som vanligt inte sova särskillt länge på helgerna. Vaknade tidigt men somnade faktiskt om en stund :) precis när jag skulle kliva ur sängen fick vi sms, vi va på väg att få fikabesök av fam. Liljegren/ Johansson. Jag slängde ihop en kladdkaka som inte blev kladdig :/ den var god iaf som tur var, men ändå inte som jag ville ha den. Deras två små tvillingkillar sprang runt å kikade överallt, allt va ju nytt :) så Goa killar!

Därefter åkte faktiskt johan och spelade match, jag själv fortsatte att ta det lungt i form av att lägga mig vid den lilla sjön utanför å sola lite :) härligt värre! På kvällen tog vi en liten prommenad ville kika på de fina båtarna i solnedgången, självklart fick vi inte gå ut på bryggan utan passerkort :/ fint va det, hungriga blev vi så käkade fläskfilé med massa massa champinjoner och hasselbackspotatis. En riktigt bra helg helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar