lördag, april 16

Forts.


Det översta kortet visar min konsttalang när man äter makaroner och ikeabullar. De där köttbullarna smakar bättre med potatis och gräddsås.

Vädret har fortsatt att skörda liv här i USA, det märktes som tur var inte av mycket här. Men tornado varningar har utfärdats, då piper det på tv:n. Vårt besök som skulle vart här redan igår, blev fast i Chicago eftersom att planet de skulle med va fullbokat. :(

Hoppas de kunnat njuta lite av Chicago i stället. Nu håller jag tummarna för att vi kan hämta de på flygplatsen imorgon så att deras semester kan börja på riktigt.

För mig å Joe blev det därför en lugn dag här i charleston. Strosade runt, käkade på Bubba Gump, jag smakade på joes fish n chips, mmm gott;)
Kram

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för att mor å far kommer fram snart så att ni kan ka till paradiset sen!

    SvaraRadera
  2. Jag med. Fick just meddelande om att flyget va inställt, fattar nada nu. De skulle komma senare under dagen istället. Då har hela helgen gått, riktigt tråkigt.

    SvaraRadera