lördag, april 2

Fwd: Kom i mål på Cooper River Bridge Run

> Idag va det så dags. Klockan 6.20 ringde klockan, jag och Joe sprang nämligen ett lopp här i charleston idag. Vi var två bland många tusen deltagare ca: 35000 st tror jag. Vi köpte Crille å cissis biljetter då de vart krassliga. Jag ångrade mig i samma stund som jag sagt, ja men vi gjorde det! Var nog lite nervös inför dagen, för sova var lögn i helvete å magknipen smög sig på, som tur var släppte det när vi var iväg. En lättnad när man är i mål :) men min spurt uteblev, ca glad att benen ens tog mig framåt :)
>
> Visst tänkte jag vid ett antal tillfällen fyy faan, nu går jag. Johan spring sa jag då! Det gick och i mål kom vi, nyduschade laddar vi för dagens "baby shower" eller rättare sagt, vilar oss i form.
>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar