onsdag, april 27

tiden går fort när man har roligt....

efter förseningar och oväder kom mina päron fram i alla fall. det har varit späckat schema från dag ett. vi har varit på roadtripp ner till florida där vi kunnat skåda delfiner, späckhuggare och underbara sjölejon på olika scener på seaworld, vilken plats. fick även med mamma OCH pappa i en berochdalbana.
mammas fråga, det är inga sånna där lopar va, ne det tror jag inte. när vi sitter i vagnen ställer mamma en ny fråga. vi ska väl inte ända dit bort?!
vi är på väg mot toppen.... tuff tuff.....jo mamma vi ska dit bort. då insåg även jag att det var loop efter loop. jag tror nog ändå att de gillade den, jag fick däremot inte med de i nästa rollercoaster men den åkte jag själv ett par gånger, det är ju sånt underbart pirr i magen, wiiee...

däremot gillade vi alla amerikas svar på flumeride, sista backen är 10 ggr så underbar ihaaa... där fick ni några tankar från mig från ett underbart sea world, där de även tryckt inte ett fåtal åkattraktioner wiiieee, det blir guldstjärna på det.
Kennedy Space center var ett annat ställe vi var imponerade av, vilka saker de bygger helt ortoligt. det skulle vart en uppskjutning när vi var där men den hade blivit framflyttad 10 dagar tyvärr, så den 29 blir det nog en rymdfärd ialla fall. vi har även sett mysiga städer såsom, savannah och st augustine, underbart vackra sådana. en dag på stranden fick vi även till och det räckte för att vi alla fyra skulle se ut som fem illrosa GRISAR.

Nu har vi kört de till flyget och nu väntar nya äventyr i new york för dem.

Vi fortsätter att jobba och så inväntar vi proppen som kommer nästa vecka och hälsar på :)
Du är så välkommen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar