söndag, oktober 16

Ännu en helg!

Vart tar tiden vägen, hinner inte med något nu för tiden. Tur att jag spran imorse för sedan har det vart huvudvärk ett bra tag. Det försvann dock när jag skypade med izabelle och Amanda och så deras föräldrar förstås.
ÄLSKAR Skype! Då kan jag se er jag skypar med och på så vis känns det som att jag är hos er eller ni hos mig. Izabelle sjöng även snickerboa för mig och det var så fint. Lilla Amanda växer så det knakar. Ni e fina ni! <3

Måste gratulera Selma & Theo också för nu är de 1år fyllda. De sprider glädje kring sig. Puss på er med!

Vad har vi annars hittat på? Igår blev det en tur till jobbet eftersom att datasystemet krånglat hela veckan :( sedan åkte vi och köpte en lite för stor glass, på coldstone. Där väljer man glass och sedan olika fyllningar och så trycker de i det. I min blev det colasås, brownie, marsmallows, pecanöt och lite till. Mycket smarrigt och en bra lunch, haha.

Vi fick lite gjort i målandet också, vi tog tjuren vid hornen, så J målade skåpet vitare och utemöblerna mörkare. Snart i mål med målandet för i år tror jag.

Nu inväntar jag J som spelat match så att vi kan käka lite köttfärssås, mums!
Har föressten äntligen köpt min födelsedagspresent från familjen! En pulsklocka ;)
Hoppas det kan hjälpa mig i jakten på en kondition.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar