fredag, oktober 14

Fredagen är snart slut!

Denna underbara dag, det är liksom något extra med fredag allt är lite lättare. Datakillen kom till jobbet men kunde inte fixa det under dagen, vi hoppas på att det är löst tills imorgon. Då är det bara att styra bilen mot jobbet i så fall för en stund i alla fall.

Efter jobbet idag ville jag gå i stan, johan frågade snällt vad ska vi göra där? Jag bara, forever 21 är kul ;) det tycker inte han. Det är andra gången jag är där sedan vi kom tillbaka i juli från Sverige, så 21-tarmen sög det lite extra i. Har inte koll alls på vad som säljs hemma här är det mkt, mkt leopard och zebra mönstrat. En del saker känns som att de fanns i Sverige för flera år sedan. Endast 40 minuter gick åt där inkl. proving. Jag är snabb i provhytten, tycker det är rätt tråkigt att prova kläderna jag ryckt åt mig.
Lite hittar man alltid ;)

En tur till doftaffären A&F mä, där finns också nästan alltid något. Ett par cerise mysbyxor blev det, tänkt att köpa det sedan vi kom hit men värmen har gjort att mys shorts räckt, nu kan det nog snart vara skönt att mysa runt i ett par längre. Vi började alltså nere på 21 och tog oss uppåt längst gatan, på applestore var det skitmycket folk som vanligt och än värre nu sedan 4S kommit.

Nu är vi ganska trötta efter en lång fredag och vi får se vad helgen bjuder på. Behöver få ordning lite till här hemma, för nästa vecka väntar finfrämmat från Sverige ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar