torsdag, oktober 13

Sol å snart helg!

Efter all åska och allt regn igår natt är solen tillbaka och värmer. Just klippt gräset och det var lite svettigt, tur att det är ganska platt för det är ingen självgående en, som jag var van vid från dannike. Nu låter det som att jag klippte gräset jämt. Det gjorde JAG......inte :) gav upp utan att bli riktigt klar, myggen tog knäcken på mig. Vilken jäkla ohyra det är!
Eftersom att jag alltid blir biten också och inget går att göra åt det. Googlade varför vissa är mer drabbade än andra. Det handlade bland annat om dofterna vi hade, jag måste lukta riktigt gott. Johan luktar med andra ord bara tillräckligt gott om jag inte är i närheten för det är bara då han böjt biten. Fick sju bett under min tid ute nu
:(

Berättade att vi köpt ett litet vitrinskåp också, här är det. Litet men sött!

Annars kanske man skulle ta och städa lite eller laga mat.... Orka! Nu vill jag göra nåt kul typ greja med scrapping....hmmmm....

Tänkte även dela med mig av vårt väder här, det börjar kännas lite höstigt även då graderna är på min sida. Jippie!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar