torsdag, oktober 6

Hejdå

Jag säger hejdå container, skönt att du åkte idag, var ganska så trött på kvällarna tack vare dig.

Nu är det fredag imorn och jag ligger här och nästan somnar. Ögonen är riktigt trötta. Johan åkte iväg för att spela boll. Tanken var att jag skulle ut och gå eller springa, men hamnade i en slags koma och nu orkar knappt ögonen vara vakna.

Tack soffe för det underbara gröna paketet. Jag sparade lite tills imorrn men Johans är slut :) den som spar han har, haha. Mums mums!

Har föressten inte berättat om när vi kom hem ganska så sent i måndags. Tror ni inte att garageporten stod öppen då med. Inget inbrott tack och lov men det är ändå obehagligt. Vo har ringt någon som kommer imorn och fixar :) vi hittade en hasp men man hör ändå hur den försöker öppna sig ändå den där porten. Vet inte hur många gånger jag vaknat av att jag tror att någon är på väg in i huset.

Vi fick även ett stenskott för ett tag sedan i framrutan och inte hunnit fixa det. Så i förrgår knackade det på någon och sa. Ser att ni har trasig framruta vi fixar det här på plats. Eh, ah låter ju bra. Ringde bara vårt försäkringsbolag och idag kom de och fixade. Företaget hade som affärsidé att själva leta upp de trasiga rutorna :)
Snacka om att de fick 100 % napp när de gick in på vår parkering med en bil. Och den var trasig. Vi trodde att det kostade självrisk, inte då helt gratis! Jippie!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar