onsdag, september 23

Att jag aldrig lär mig...


varför skjuter jag alltid studierna på framtiden, denna vecka är numera helt förstörd fram till fredag kl.12.00.
det har vart en ganska krävande kurs, med grupparbeten, egen inlämning, seminarie och tentaplugg. allt detta på en ynka månad så är det när man läser kursen på heltid. Både bra å dåligt det är lite jobbigt att hinna med. Det är svårt att ta in alla föreläsningar. På fredag stundar tentan och jag har fortfarande inte tagit mig igenom alla kapitel. Just nu är jag fast på kapitel 17 av 20. Vissa kapitel går fortare än andra såklart, men vissa kapitel har jag helt hoppas över då det är räkning. tänkte att det hinner jag väl med vid fyra
tiden men inte då. Kanske får skjuta det hemska problemet på morgondagen, fattade ingenting av räkningen på hans föreläsning. Behöver ha många som håller sina tummar på fredag för hur kul är det att få en omtenta på allt detta. huh..... ryser av bara tanken.
Jag ska bli klar med alla kapitel idag innan ögonen ramlat ihop. räkningen kanske får vänta tyvärr! Den skulle nog behöva två egna dagar. NU finns det dock bara en hel dag kvar, blir det omtenta så blir det hua..... det får gå som det går. Fick ju roa mig i Paris i helgen så kan det gå då. hade inte precis lust att sitta nere i parken vid eiffeltornet när de andra åkte upp. Jag ville ju hänga på liksom.

Jaja, nu fortsätter jag igen så får vi se om det hinns med att lägga in lite bilder om någon timma.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar