måndag, september 28

Kalopps mums

Då var man en dag närmare sin liaperiod, vilket ska bli mycket spännande. Jag har även beställt den nya Iphonen för längesedan tror att den kommer imorgon :)

Vad jag nu ska med den till haha! Ska nog hitta lite finesser att använda. Vi slutade två timmar tidigare idag än vad jag trodde, tidsoptimist som man är började jag att tillaga min allra första kalopps. Smidig maträtt som bara ska stå å puttra men det ska ju puttra ett tag och jag som skulle på träning. Som tur var kom Johan hem och kunde göra den sista finishen så att köttet blev mört och gott. Å riktigt gott blev det kan jag lova, det kanske man skulle ha på nästa tjejmiddag mmmmm. Det var nästan lite för gott vilket = en underbar matlåda för morgondagen.

Nu är det Svenska Hollywoodfruar som är på i bakgrunden medan jag bloggar lite.

tudiluuuu

1 kommentar:

  1. det vill jag ha på nästa tjejmiddag! Proppen

    SvaraRadera