fredag, september 25

Fredagsnatt

Kolackan tickade efter att vi kommit hem från en trevlig middag på Zeus vi tiotiden. Jag och Johan hade börjat röja i skåp, hjälp vad man samlar på sig.
Det har röjts å röjts tills nu, dammsugning och mer röjning väntar, men det får som sagt vänta. Det finns en hel del lådor och skåp kvar att gå igenom lite skrämmande vad mycket skit vi hade. Skönt nu när några bärkassas är fulla med i stället.
Johan har somnat han var helt slut och det är jag med nu ska jag säga. Detta var en bra avslutning på fredagen att få röja lite.
Nu ska även jag krypa till kojs imorgon väntar fotbollsmatch och sedan lagfest! Wiiie
På återseende nattinatt

1 kommentar:

  1. Nämen kolla.... Nu har du ju fått in en bild=) Jäätte fint blogg!! Längesen jag va och hälsade på. Nu kommer jag kika in ofta, nu när man gått och blivit bloggare;-)

    SvaraRadera