torsdag, september 3

min nästa liaperiod är klar, känns underbart!

en sån lättnad det är när klumpen i magen försvinner och jag har fått praktikplats för nästa period. Dessa 10 veckor kommer jag att tillbringa på nelly här i Borås. Hoppas på 10 mycket roliga och lärorika veckor. Då ska jag försöka lägga lite krut på inköpskursen vi läser nu som jag anser inte är helt rätt. Det är svårt att hänga med på lektionerna då läraren prtar fort, ändrar sig, å bryter :) vi kämpar la på.

Var även en fullspäckad helg förra veckan, en 25 årsfest hos Camilla Molin, den gick i glitter och glaumortema :) Hade kalaskul! Dagen därpå spelade vi match i Rävlanda där tyre poäng var väldigt viktiga att ta och det gjorde vi med :) sååå braaaa!!!!! Sedan gick det ju sämre för IFE, hoppas bara att de leder serien när sista matchen är spelad. Efter helgen har jag åkt på en brakförkylning, det sticker i ögon å näsa ajajaj..... ögonen är alldeles glansiga och de vill absolut inte läsa i inköpsboken å göra alla uppgifter som måste, ska försöka att börja lite i alla fall. Igår var det en ny match för vårt a-lag jag fick vara ett stöd vid sidan av då förkylningen inte ville att jag skulle spela :( Det var en eftersläpande match och vi var som vanligt tvungna att vinna å det gjorde vi med råge, 6-1 jipppie. Så nu är vi på en andraplats i tabellen, me like!

Nu kommer här lite bilder från Camillas fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar