måndag, mars 22

Värme

hjälp idag var det varmt under lunchtimman vi var ute å åt, 37 grader tror jag minsann. puh, då vill man inte ut på en löptur inte haha. idag har jag ringt lite indiska suppliers, hmmm de är inte lätta å förstå inte :)

är helt slut efter en dag på kontoret, fast att det inte är fullt att göra hela tiden, blir trött av värmen, starka maten osv tror jag + datorn.
vi ska försöka komma på ett liktet projekt vi kan göra annars blir det lite rulla yummar på dagarna.

efter jobbet idag körde vår lilla (pappa)/ chaufför oss till fruktaffären, där jag å soffe shoppade loss på all frukt :) Karin har vart hemma idag, (magen) säger inget mer. å det gäller att inte göra för stora fruktbitar för sofie blir trött av dem :)

Citat: "å vilken stor bit, jag blir så trött av stora fruktbitar" *asg*
nu latar vi oss framför tv:n laddar upp lite kort och har lagat vår första middag. det tar mycket längre tid här än hemma. gott blev det iaf. klyftpotatis, hela morötter för att de inte gick att dela på grund av att de var stenhårda. det blev det å tzatziki å nu käkar vi lite frukt å snickers. snickers is the shit :)

hejja IFE ikväll!

kraaam

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Kul o höra att ni har det fortsatt bra! Om du inte fått informationen kan jag meddela att IFE vann med smått sjuka 6-0... Men det ska tilläggas att Halmstad var riktigt dåliga!

    Saknar dig hjärtat!
    Puss Johan

    SvaraRadera
  2. tsss, alskling det ar pa IFE du ska halla saklart :)
    Saknar dig mest!

    SvaraRadera