lördag, februari 5

Nedräkning

ja nu är det verkligen nära :) jag försöker träffa alla så flitigt jag bara kan men det är svårt att hinna med allt, veckan har varit helt uppbokad och likaså veckan som kommer. igår började jag kvälle ute på auktion i aplared och neee, jag handlade ingenting. senast vi var på auktion kom vi hem med en gammal brandsläckare och en tältsäng, de båda är nu på tippen haha. igår var det saker från mormor och morfar som såldes, det blir lite blandade känslor så mycket minnen men alt går ju inte att spara.

Vill i alla fall tacka Jenny med familj inkl. irén och soffe för den
underbara förlovningspresenten middag på La Copita :) Det va hur gott som helst. :)

Sällskapet var också det bästa, vi var tretton hungriga magar som gottade oss i La copitas mat. Nu en ny dag och nya saker att hitta på. Lägenheten är numera i en annan ung kvinnas händer, det känns lite konstigt när man flyttar från sin första och enda lägenhet som man bott i, i fyra år. Numera är vi innneboende hos våra föräldrar, en nat här och en där. Ikväll blir det lite partaj min gamla gymnasieklass träffas för lite vin och snack å dans :)

nu ska jag hoppa in i duschen, ska föröka bli en flitigare blogare borta i staterna, antingen fortsätter jag här eller så blir det en ny blog i ett nytt land.

Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Härligt att höra att ni blev mätta o goa!!!

    //jenny

    SvaraRadera