lördag, februari 12

Vårfint

nu har man vaknat för andra gången i den nya staden och det känns nog bra. vi har letat lite lägenhet men utan resultat, standard i förhållande till pris känns intee alltid helt ok. vi hade en lite på g, men när vi skulle skriva papper på den skulle hon dubbelkolla och självklart var den uthyrd.

under gårdagen tog vi lilla bilen för att bilda oss en uppfattning om området här, vi åkte ner till havet, där många snygga beach-house ligger precis som i One Tree Hill. vi åkte vidare mot stan kollade som sagt lite lägenheter utan resultat och bara strosade runt. vi tyckte det var kallt så vantar, halsduk och mössa på. när vi strosade runt hamnade vi helt plötsligt inne på A&F :) det luktar ju gott lång väg. då det ligger ett pappersbruk i staden kan man annars känna lite annan doft :/ affärer finns det gott om så att hitta lite kläder ska nog inte bli så svårt hehe.

idag lördag har detvarit desto varmare :) något jag gillar starkt. när johan åkte med chrille för att kolla fotboll tog jag mig en stärkande promenad i detta underbara område. det ligger små minidammar/sjöar lite överallt så det är väldigt mysigt här. sedan att allt ser likadant ut är en annan sak det blev lite svårt att veta vart jag befann mig men jag hittade tillbaka till huset med Cicci och tvillingarna som för tillfället sover middag. snart ska vi iväg på ett 40-årskalas så blir till att försöka hitta något att ha på sig :/allt är bra som sagt och bilder kommer när kamerasladden är funnen eller en ny är inköpt, flytten innebar att sladdarna förväxlades en del...

Kram på er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar