söndag, februari 20

söndag

igår blev en att inte veta vad vi ska göra dag, men vi åkte förbi en yardsale som inte hade något kvar, vidare mot staden där vi stod i massa bilkö som aldrig verkade ta slut, för att sedan inte hitta några parkeringar, å när vi väl hittade parkering var det såklart endast 15 minuters parkering!
leta vidare ny 15 minutersparkering innan vi lärde oss vilka automater som endast var för 15 minuter, vi hittade till slut en tvåtimmarsparkering långt bort och såklart hade vi inte tilläckligt med mynt :( så det var bara att passa tiden för att sedan spatsera tillbaka och fylla på med nya mynt som jag samlat på mig. det var en helt underbar dag igår och en massa folk i stan varm och skönt, sommar helt enkelt.

Både jag och johan har varit ganska osmarta då det gäller val av kläder i resväska kontra container. mina sommarkläder ligger i containern och de varma kläderna är med här haha. så fått shoppa lite men inte hittat allt jag vill ha känns inte som att de har fått in sommarkläderna riktigt, men jag vet inte. affärer och kul saker att handla finns det i alla fall gott om. vilket alltid är ett plus i kanten. håll nu tummarna för vår lägenhet som vi är ute efter.... det är inte klart ännu lite papper och tjafs innan vi vet om vi får den. vet i alla fall att ni har fint väder hemma om nu en gnutta kallt kanske. jag klagar inte här borta eftersom att solen strålar och ger oss härlig värme. dagens schema består nog inte av så mycket, kanske kollar när grabbarna spelar match idag med annars blir det nog en promenad eller nåt.

Ha det fint där hemma, så har vi det bra här KRAM

1 kommentar:

  1. Skulle läsa igenom inlägget och jag vet jag skriver rätt rörigt men ni förstår väl ändå? hehe
    ska försöka bättra mig lite :) Njut nu av solsidan så ska vi göra det senare ikväll med :) kram Emelie

    SvaraRadera