tisdag, februari 22

vi har det bra här

varför måste allt försvinna när man skrivit och fixat, bara att börja om.

vi har det så bra här borta i väst, cissi och crille har stått ut med oss i snart två veckor men vi närmar oss en egen lägenhet. det visade sig inte vara helt lätt att hitta lägenheter där man kan bo under max sex månader. det rullar på bra här borta i alla fall även om det ska fixas en del.

idag efter jobbet besökte vi wall mart en skitstor affär som har allt möjligt, det tar sin tid att gå igenom, vi fortsatte sedan i en liknande affär target och så kan man hålla på :)

nu kollar vi FCK-chelsea, eller jag sitter ju här men kikar lite då och då. vi är även mycket uppdaterade i både på spåret och solsidan :) säger bara OVE..... klockan åtta på söndagarna här "vår" tid bänkar vi oss framför tv:n :)

snart dags å krypa till kojs en dag imorgon med, vi börjar så smått röja om på lagret och det kan nog ta sin tid men det kan nog bli riktigt bra.
Nu lite bilder:

Här är den stora fiskburgaren jag testade :)

Wieeee, containern är nu packad, mycket välfylld!
Tanka bör man, annars kan man få motorstopp....


Japp SAAB å vi é svenskar, syns det? Charleston
Det är på denna restaurang jag ska testa fisktacos EN dag!
VI har testat att slå på rangen, hjälp va svårt det va och jag hade nog helst vlat ha klubborna åt andra hållet eller hur man säger, jag är liksom lite tvärtom :)

GODNATT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar