torsdag, september 15

Idag har jag haft fredag

Japp vart ute och ätit 3-rätters för andra gången på en vecka, vilken lyx.
Men man blir för mätt nästan... Gott var det i alla fall och denna gång testade vi OAK. Valde något nötkött i dag med annars fanns det kalv och red snapper också. Red snapper testade jag i indien och jag föredrog den vita snappen. Där var fisken helt färsk. Va lätt det är att komma in på sidospår, tänk att det är över 1 år sedan vi hade praktik i Indien och under semestern där bodde i en hydda utan fläkt i hettan. Vilken upplevelseresa det ändå var.

Maten idag var nästan lika god som på Halls men inte lika fint upplagd med färgkombination osv. Man äter med ögat också, i alla fall jag. Efterrätten var gydomlig, crème brule med bär, mums. Men kaffe är nog inte vanligt att ta till efterrätten här, kan bero på att amerikanska kaffet är BLASK!!!!!

Efter en torsdag alltså som kändes som fredag tack vare middagen hann vi även få hit en snubbe som installerade tv:n ;) har haft tv men inga kanaler. Så nu kanske vi kommer in i tv träsket igen efter att ha sluppit i 7-8 veckor :)

Imorrn blir nog en myskväll hemma, halsen var lite bättre idag däremot börjar jag bli snuvig, jag som skulle träna. Blir alltid träningssugen när det inte är bra att träna!

Får även önska lycka till, till er som ska springa i helgen, håller tummarna.

Nu är mina ögon sömniga, så säger godnatt för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar