tisdag, september 13

Smitta

Ja filmen Contagious var en smittspridare. Har man inte bacillskräck får man det väl efter denna film i alla fall en stund. Precis i början av filmen beställde vi in mat och när maten kom, letade jag febrilt i handväskan efter alcogel :)

Nepp, hittade ingen och den som alltid finns där sedan svininfluensan härjade. Johan satt snällt brevid och väntade på att få lite medel innan han satte tänderna i burgaren. Men vi gick snällt äta utan bestick och vi var ju mest tetiga just för art filmen handlar om virus, där många människor dör.

Tänk vad fort en epidemi ja sprida sig. Vet inte själv hur det gick med svininfluensan, hur utbredd den blev?!
Jag tog i alla fall vaccin enligt mig borde det inre göra mer skada än nytta i alla fall. Nu när jag sett filmen skulle jag gärna vaccinera mig lite extra eller tänk va bra och vara helt immun.

I början gjorde de reklam för " the girland with the dragon tatoo" dom kommer ut här i december. Tror Dick att det är svårt att få mig gilla amerikanska versionen bättre än svenska, men ska ge den en chans helt klart :)

Idag fick vi även upp byrån så nu är det bara en möbel kvar att fila på :)

1 kommentar: