onsdag, september 28

Paddling

Jag tror det heter paddling. Hängde med Camilla och hennes jobbarkompisar på en paddling lesson idag efter jobbet. Riktigt bra träning skulle jag tro, vem vet kanske jag börjar med det :)
Paddling innebär att man paddlar stående på en surfbräda, man kan även lägga sig ned för att göra olika övningar så som sit-ups, plankan etc.
Det bästa var nog ändå omgivningen, vi paddlade genom en "kanal" mellan vackra hus och framför deras båtar vid deras bryggor. Testa det om och när ni får möjlighet.

På vägen hem handlade jag på piggly Wiggly eller gucci piggly som detta piggly kallas för. Då de har lite " annorlunda" varor. Idag hittade jag crème fraische och äntligen fann jag kassler igen. 2:a gången sen vi flyttade hit. Wiiie, jag slog till direkt såklart. Nu vet jag vart jag ska leta.

Tyvärr hade jag ingen vattensäker kamera så dåligt med kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar