måndag, september 12

Överraskning och gudomlig mat!

I fredags kan jag ha ätit godaste köttbiten ever, den liksom smälte i munnen. Det är restaurangveckor i Charleston då olika restauranger även de dyrare sätter ihop en trerätters för en ca: $40. Vi var på ett steakhouse som heter Halls och det förtjänar verkligen att vara en av de bästa i Charleston. Har ganska nyligen, drygt ett år sedan lärt mig att dricka rödvin, numera är det banne mig godare än vitt vin. Att även välja medium på köttet är något ganska nytt för mig, men Gud va gott det blir, mycket saftigare helt enkelt.

Annars försvann bara helgen, var med på Amandas dop via Skype, nästan som att vara hemma :)
Brorsan ställde mobilen och där kunde jag ligga i sängen kl. 6.30 en lördagsmorgon och vara med på dopet för Filippa Amanda <3

Att jag sedan dog av trötthet var en annan sak, blev seg hela dagen.

Måla, måla, måla.... Hjälp va vi målat, börjar bli trött på det nu och då har vi inte börjat med viktigaste möbeln, nämligen förvaringen för min scrapbooking :)
Tror nog att byrån får vara färdigmålad i alla fall. Tar upp den
Imorgon om vi hinner. Ska eventuellt på tisdagsbio ;)

Idag när vi kom hem från jobbet stod ett paket å väntade på mig :) johan hade köpt en symaskin! Jipppie, hurraaaaa!!!! Jag äger en symaskin för första gången, då kanske jag kan lära mig att sy snart. Wiiieeee!!!! Tips på vad jag kan börja med. Funderar på någon kappa till sovrummet kanske, spännande blir det i alla fall.
Tack älskling!

1 kommentar:

  1. Nu är du vuxen Em, rött vin och en saftig (helst blodig) biff;)

    Ser fram emot att se dina konstverk på symaskinen.

    KRAAAAM

    SvaraRadera