lördag, september 24

lördag

Lördag minsann och även idag lyser solen med sin frånvaro. Visst jag somnade i soffan igår framför tv:n men måste det betyda att jag ska vakna 07.00 en lördag till. På veckorna vaknar jag inte per automatik så varför på helgen när jag vill kunna sova lite extra. Det dumma med att vakna tidigt är att när Johan sedan vaknar så vill jag ha en powernap, haha. Nu är klockan nio och ännu har jag inte hört honom tassa upp. Om jag gör en smootihe tror jag nog att han kan vakna för den där mixern är inte ljudlös :)

Vill alltid göra en massa saker här hemma när helgen kommer, men vi får se hur mycket som egentligen blir gjort. Scrappa står högt på listan, sätta in kort, köpa album, måla, städa, tvätta, klippa gräset, ja det finns oändligt mycket att fördriva tiden med på helgen. 

Nästa helg blir det förmodligen IKEA vilket jag verkligen ser fram emot, det är längesedan vi var var där nu och snar tär det alltså dags igen, wiieee!

Slänger även in lite bilder eftersom att nu datorn fungerar igen :)




Ha nu en underbar lördag och hejja på Dannike och IFE idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar