onsdag, september 7

Idag tändes många nya stjärnor i himlen

Dagen började så glatt i bilen. Det nya är att lyssna på nrj wake up call på you tube eller som idag då vi kunde njuta av halva johan glans föreställning på morgonen för att sedan fortsätta på eftermiddagen. Jag skrattade så jag grät, haha. Att några andra tårar också fallit ner på min kind är inte så konstigt. Vilken tragisk olycka!
Stefan Liv och alla de övriga hoppas ni har det fint där ni är nu. <3
Livet är bra orättvist ofta. Man hinner inte hämta sig från det ena dödsfallet, ena katastrofen, terrordåd, olycka, sjukdomar ja allt detta onda är bland oss hela tiden. Ta hand om varandra!

Vi fortsatte vår eftermiddag med att åka och köpa ett högt gammalt ekskåp som jag ska förvara scrapsaker i är det tänkt. Vi är även just uppe i målning av andra möbeln som är i faner. Vi hoppas på lyckat resultat även det känns som att färgen lätt kommer fläkas med. Vi har kanske gjort fel, då får väl göra om proceduren men hoppas såklart slippa detta. :/

Förvånansvärt kul att måla särskillt när det blir klart, håll tummarna.
Att göra hemmagjorda burgare är också alldeles toppen, bara slänga på grillen och så har man världens godaste middag mellan strykningarna på möblerna.

En jämförelse av vår "lilla" combi och de alldeles vanliga bilarna här.

Godnatt nu kommer jag sova gott och tänka på alla fina människor i himlen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar