onsdag, september 14

Vanlig onsdag

Jobb och sedan fixa hemma, den där comebacken i löparpjuxen va i gen bra comeback. Visserligen kunde jag inte gå på ett par dagar men nu är det banne mig dags att sluta slöa. Skäll på mig!

Blev alltså lite greja hemma när det inte blev löptur. Saken är den att halsen alltid är illa på morgonen och eftermiddagen ska försöka ändra på detta.

Blev lite tvättat, fixat lite med nya byrån som numera är vit och gjort i ordning i vår walk in closet :) första gången jag har en sådan och absolut inte den sista.

Det där med att laga mat när man är trött och hungrig är ingen höjdare. Vill ju att det ska gå snabbt, men har i te så himla många "snabba" recept på lager. Idag fick det bli ugnspannkaka, gott, snabbt och enkelt.

Även efter denna dag är jag helt slut och myser av tanken på att få sova. Nattinatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar