söndag, december 7

Go helg!

Tjosan,
Julfesten blev lyckad mycket singstar :D, sedan en sväng till Harrys. var man då seg på lördagen? svar JA.

Ont i halsen och förkyld, deltog alltså inte på träningen utan tittade på istället.
Åkte sedan ut till Dannike för att baka pepparkakor med mor.
Åh så gott........

Halsen ännu värre idag inte kunnat sova pga halsen och snuvan :(
Vill vara att det ska bli bättre. Ehm....vart å handlat julblommor idag på Blomsterlandet ska försöka sätta ihop en liten julgrupp imorrn kanske. Sedan till knalleland en sväng med Proppen å nu kom jag hem från middagen hos Johans päron.
Ny skolvecka väntar orka..... bara jag blir friks snarast så jag kan springa bort chipsen jag tryckt i mig denna helg.
Å så får jag ju inte glömma till Johannas Kreativa sida där man har möjlighet att vinna en ny julklapp denna vecka om man lämnar en kommentar hos henne. Lycka till!
kram kram

1 kommentar:

  1. ojoj vad ni bakar... :) e det en jättegubbe jag ser på plåten?!?! :)

    SvaraRadera