tisdag, december 9

julpysslat lite

ny kurs startade i skolan idag, hela klassen var helt död. Det var nog tentan i fredags som tagit kål på oss. Två prov kvar innan jullovet suck!

Men det är inga stora tentor i alla fall :) men ändå man måste ju plugga fyyyy...

Mitt nya julpynt då!
oj syns ju knappt ok ett försök till :)

Den gröna mossan fattas dock, men den kommer på torsdag med mamma, hon har ju hela skogen full haha. Tänkte gått ut och ryckt lite ur gräsmattan, men NEJ så blev det inte.
Vill hinna med mer julpynt och scrapping, men hur har ju inte börjat att köpa julklappar ännu.
huh, kanske kan hinna med ngt i helgen :) vi får se.
Nu ska jag kika lite på desperet som jag aldrig ser annars kollar jag nog grey´s.
Attans vad trött jag blev kanske sover i stället å hoppas på att johan inte ringer och vill ha skjuts hem sen hihi...
Kramen

6 kommentarer:

  1. Oh du är så duktig Emelie, du fixar å har dig, tjusigt värre. Helgens besök berömde EM-albumet du gjort;)

    Lycka till me julklappsinköpen!
    Bamsekram
    /Karin

    SvaraRadera
  2. Sååå fint! kan du göra en till mig med.. kanske kan sälja ;)

    SvaraRadera
  3. finfin! =) var har du köpt den krukan?
    /Therése

    SvaraRadera
  4. Oj, vad snygg blomgrupp. Verkligen jätte fin!
    Hoppas sista puggeriet för terminen fungerar bra, att pyssla lite emellanåt är nödvändigt för hjärnan tror jag :)
    Kram Aase

    SvaraRadera
  5. Åh, herrejösse vad fin, inte visste jag att du hade gröna fingrar ;) Hörs snart om nyår... Stor kram

    SvaraRadera