söndag, december 14

Julstämning

johopp... då har vi varit på inflyttningsfest hos pillan, det var verkligen kanonfint. Längtar tills man får bygga något eget om det nu någongång händer.
Var å tränade för första gången på ett tag efetrsom jag har vart förkyld. Sedan har jag försökt plugga lite dock blev det typ inte så mycket gjort mer än lite renskrivning tyvärr. Jag jobbar bättre under press tror jag i alla fall till en dugga.
Så det blev hämtpizza idag mmmm..... Å sedan tog ja en promenix till GA:kyrkan där träffade jag Kajsa så kollade vi på Lucia-koncerten.
Jättefint och stämningsfullt! Man drömmer sig tillbaka, det var ju några år sedan nu, men shit va skoj det var och vilka härliga minnen man fått med sig. Träffade Camilla Molin på festen igår med vi ska försöka starta en kör om det hinns med haha å johanna med förstås.
Sång blir man glad av.
Nu blir det lite popcorn, vi sitter med varsin dator i knät käkar popcorn och kollar på Wallander :)

Kram kram till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar