lördag, december 13

Lucia

Åh jag har ionte sett ett luciatåg än :( skulle tatt mig ner till kröningen igår men det hanns ju inte med när vi hade julfest med klassen. Vi har sagt i många år nu jag å johanna att vi ska dra ihop ett luciatåg, men än har det inte blivit, nästa år så.... Då får det helt enkelt bli av.

Tror att Borås Lucia är i GA:kyrkan på söndag, det är verkligen så mysigt å då får man massa härlig julstämning. Får nog ta mig dit imorgon :)

Julskinkan är i allafall griljerad nu fast vi har inte smakat på den än, får se om den går att äta, får testa detta sedan, magen vill ha frulle klockan är ju över 12.

Igår var det dags för julfest med KY-handel 9 & 10, vi hade en liten förfest här på Bergsbo sedan bar det av i taxi till Poolhouse, där vi bowlade och spelade biljard. Jag vann bowlingen i mitt lilla team bägge gångerna. Helnöjd så klart efetrsom att jag aldrig lyckas annars haha....

Måste vart ciderna som gjorde sitt :)

Nu är mossan i :)

Vi åt kalasgod mat och sedan var vi på Vimmel en jättekort stund, tycker att det är så tråkigt där. Till sist avslutade vi på Harrys, å det var väl helt ok, mer dansvänlig musik om man säger så. Lyckad kväll blev det i alla fall, nu kollar jag på skidskytte och väntar på att hugga tänderna i skinkan haha. Ha en alldeles underbar Lucia nu allihopa.

Kramar från mig

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar