onsdag, december 3

Ångesten är bara värre idag!

Redovisningen fulländad och arbetet inlämnat skönt det i alla fall och den delen gick bra. Tentan däremot blir spännande, hela klassen tror på omtentan känns det som.
Jag har läst en del idag men det är faan inget som fastnar ju. Försöker verkligen komma i¨åg det jag läser men icke då.
Nu sinar ögonen igen och jag är jättetrött faan för imorgon kväll då lär jag inte vara glad. Vill bli en sån där vad heter det? som läser och så minst den allt GENI? :)
Den gåvan glömde någon att ge till mig. På fredag kl.13.00.01 då vet jag en som tycker att det är skönt att det är över och som redan då kanske laddar för en sk omtenta. Nu får vi hoppas att det inte blir så meeeeen ja hrm, stonk, puh, huh å fy... vi får se hur det går. Nog om min ångest. Jag lekte öronljussyster innan haha, Johan hade ett öronljus så tänder man det så att det brinner i 20 min så ska det nog rena en del. Johan har nämligen inte hört på ena sitt hör på dryga 2 månader skulle jag tro. Ja, jag har köpt revaxör men inte då....... Mitt råd va att gå till farbror doktorn och spola rent det totalt men inte då. Vi får väl se om detta gjort susen.

Tjillevippen

1 kommentar:

  1. Fattar ingenting, öronljus?? Sätter man det i örat och tänder på??? Hur fan funkar det?
    Mysigt i måndags, vill ses snart igen!

    SvaraRadera