lördag, december 20

Granen står så grön å grann i stugan

Oj vad mycket jag skulle gjort idag men är kvar på RUTA 1 suck!
Trodde att jag skulle vakna tidigt för att börja lite julstäd inte då. Vaknade lagom till träningen som gick skit idag. Granen barrar redan och de röda kulorna är i granen. MEN det blev en liten hake med granen....

En lampa lyste inte och det råkade jag nämna för pappa som skulle kolla den lampan, då slocknade hela granen haha vad glad jag blev. Tyckte ju att det var ett meck att sätta i ljusslingan. Vi köpte en ny ljusslinga och en stadigare julgransfot. Pappa som van granpyntare fixade det hela efter vår lilla pizzatime. Det roliga i det hela var att han slog lite med lampan i golvet å då lyste alla igen, men det struntar vi i nu.
Mormor hälsade vi på också, hon var mycket piggare idag, men armen värkte och handen är blå och svullen. Operationen blir förmodligen tidigast måndag, stackare. Hon såg fram emot Postkodsmiljonären och Dansbandskampen. En snabbis till fredrik, Maria och Izabelle blev det också, glögg å pepparkakor blev det där :)

Nu är jag helt slut utan att ha köpt en enda julklapp och utan att ha städat. ett senare problem hrm....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar