måndag, december 1

Tentaplugg!

Kunde verkligen inte somna igår, det var helt omöjligt. När man väl sover är det inte djupt och man vaknar då av tidningsbudet, när skrivaren sätter igång och rengörs automatiskt sedan ska Johan åka då är man i KOMA och jag bara kände en klump i halsen. Jag är på väg att bli sjuk, jag försökte sova någon timma till men jag vaknade hela tiden av värmen huh.... andra stunden frös jag brrr***

Sedan kom jag upp och gjorde honungsvatten, halsen kändes inte bra alls, harklade och harklade sedan var det bafucin men halsen är fortfarande inte bra. Plugg, plugg var ordet idag, hur det gick är en annan fråga.

Pappa var här en sväng och sedan kom Johan hem och vi gjorde Amerikanska Pannkakor mmm så gott.

Nu kollar vi på Boston Tea Party och sömnen och halsont kommer smygande.

tuuudiluu

2 kommentarer:

  1. Hej på dig Emelie! Vilken rolig blogg du skapat!! =) Din stackare som fått ont i halsen hoppas att du mår bättre snart och att plugget går bra! Är själv inne i en stressig period så jag vet hur du känner, vi har en stoooor tenta på måndag... kramkram
    Therése

    SvaraRadera
  2. Fin ljusstake, gratisreklam för pappa! thanks!!
    Evelina

    SvaraRadera