torsdag, december 18

Julloooov ;)

Hihi, va skoj det är när man går i skolan och har äran till lov. Hela 21 dagar blir det, åter i skolan 7:e januari. Ska jobba en del istället men pengar tar jag gärna mer av. Jobbat idag faktiskt å imorrn med å tack vare det missar jag min å johannas eventuella pysseldag:(
Sorry Johanna, jag är på en annan gång såklart!!!
Jag å Anna åkte till Wackes utförsäljning innan fanns inte sådär jättemycket men köpte ett par söta sockor till Izabelle, fanns mycket fina laban saker till små eller medelstora barn. Mest till nyfödda och några år gamla barn. Ville ju köpa allt, men Izabelle är för stor för nyföddkläder.
Nu har jag gjort grönsaksoppa och slöar framför Bonde.... får se om det blir något mer gjort today.... bör planera inför juldagen å nyår också.
Lite sol nu vore inte fel... så dä så

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar