fredag, december 5

ÄnTLigEn!

Vad jag har längtat till kl. 13.00 denna dag. Hur gick det på tentan nu då? Nja, Ok skulle jag tro men man vet aldrig efetrsom att jag har svarat fel på en del och vissa frågor skrev jag inte på. Tre veckors väntan jobbigar än att vänta på tomten.

efter tentan åkte jag i alla fall till mormor och lagade mat, det blev ptatisgratäng med snitzel det var riktigt gott fast jag ett tag var lite skeptisk till snitzeln.
Mormor var jättenöjd i alla fall och jätte mätt. Jag är helt slut eftersom att jag försökte lägga mig i hyfsad tid igår typ, 23.30 sista gången jag kollade på kl. var hon lite innan tre å nu är jag dödens.
Försöker hitta ngt att ha på mig till ikväll så skla jag blåsa håret sedan får vi se vad som händer, julbord blir det i alla fall.

Ha det fint allihop puss

1 kommentar:

  1. Skönt för dig att ha det överstökat. Jag slår vad om att tentan gick jättebra, du är duktig! Är lite avundsjuk på dig, hade mycket hellre haft min idag också. Tenta på måndagar är inget skoj, hela helgen förstörs verkligen! Ha så kul ikväll! Vet du om nån kollat upp lokal ang. nyår? kram Therése

    SvaraRadera