fredag, januari 9

en fullspäckad helg väntar...

Ännu en dag i skolan har man tagit sig igenom, ibland är föreläsningar sega men idag gick det rätt bra. Sedan sprang runt som en toka på stan för att leta 25-årspresent, får se om det blev bra eller inte det visar ju sig imorgon! haha...Då min lille pojk blir ett kvarts sekel. Sedan var det dags att handla inför morgondagens kalas, Johan förberedde dagens superba måltid, hamburgare o bröd med klyftisar, gottigt värre! Då passade jag på att hälsa på lilla mormor som nu ligger på ett korttidsboende. Mamma klippte henne en månad för sent och vi fick upp henne ur sängen hon ser mycket piggare ut då. Men fy för att ligga på ett sådant boende det är ju helt dött. Vi måste fixa dit en TV man kan ju ite klara sig med en radio bara. Hoppas hon kurerar sig snabbt. Nu efter att ha ätit en härlig måltid har jag börjat med tårtbaket, en maräng ligger nu i ugnen hoppas jag lyckas med den för annars blir jag tokig tar ju sån tid i ugnen. Imorgon blir det alltså kalas och sedan fotbollscup i Nittorp.
På spåret är föressten inte särskillt spännande idag, 1:a klass leder överlägset.
Vi hörs en annan dag kära folk puss å nyp i stjärten

2 kommentarer:

  1. Va blev de för tårta?

    Puss å natti
    /Karin

    SvaraRadera
  2. Oj vad tiden går....fyller Johan 25år? Ja nästa år är det ju ett gäng som fyller det också. Grattis Johan i efterskott, hoppas kalas och annat gick bra.
    Kram Aase

    SvaraRadera