torsdag, januari 15

Mör i kroppen och snart särbo

Tentan över, kändes ok men ändå inte. Idag var det en ny liten kurs som startade Photoshop, det är ganska kul men bara när datorn följer mitt språk. Kylan var tillbaka idag med ju, fick en chock när jag kom ut, tog på mig som föregående dagar men halsen höll ju på att stelna. Nu är jag hemkommen från dödens träning, brottarfyyys. Aaaah....
Jag orkade inte många övningar utan lite vila sedan kunde jag fortsätta faaan, vad klen man känner sig då. Hela tiden försökte jag säga till mig du orkar, du orkar så satt det en lite "djävul" på axeln å viskade, det gör du inte. Tur att man inte är brottare de kör väl alla övningar x5 eller kanske 10 fast det kan ju inte vara mänskligt. Det är riktigt lätt att göra många av dessa övningar alldeles själv utan redskap men det ska inte jag göra haha. Längtar inte till nästa torsdag.
En annan sak som hänt är att Johan klarade sin C-uppsats galant, dvs. att han får åka iväg till sin praktikplats på Ambassaden i Oslo. Dvs. att man blir särbo igen..... :( Har bearbetat det ett tag nu så hoppas att det kommer att gå fint. Det är jättekul för Johan, vilken chans och erfarenhet.
Kram kram

1 kommentar:

  1. Grattis Johan, vad roligt för dej.
    Emelie, du kommer klara dej galant, du är stark har ditt och scrappa är alltid bra för själen :) Sen finns alltid alla vi scrapkompisar som kan ordna till en träff.
    Kramkram Aase

    SvaraRadera