måndag, januari 26

över en vecka har gått

Då har det gått en vecka å en dag sen prinsen for och på fredag kommer han hem :)

Har hunnit med en hel del i helgen. Jag soffe å kajsa åkte å hälsade på lilla Evelina i fredags hon bor ju där med sin prins. Vi lagade mat, tjötade, kollade film, tjötade å tjötade :) En del vin slank ner i vissa strupar medan andra smakade coca-cola istället hehe.

Lördagen spenderade vi i bilen, i sparbankshallen där vi kollade när Håkan spelade innebandy och såklart på Ge-kås haha.
Köpte två nya fina lampor kan dock ite bestämma om jag ska behålla lampskärmarna. Borde ta kort på dem, men det gör jag till n¨ästa inlägg. På kvällen blev det Körslaget m.m. Vi hade nostalgikväll i fomr av att titta på korten från vår jorden runt resa a long time ago.
Även söndagen blev fylld nu bytte vi ut evelina till scrapdrottningen Johanna :)
Vi scrappade, scrappade å scrappade och åt en hel del våfflor, jag vann nog, fick i mig hela sju stycken några timmar senare mådde inte maggen bra.


Nu har här städats lite efter att ha gjort ett grupparbete i skolan. Snart tänkte jag bege mig till brorsan å få gosa lite med Izabelle om de nu är hemma för att sedan njuta av grusträningen.

Ha det fint alla, här kommer min verk :)
Hade visst lite svårt med stavningen på namnen så lär få göra några nya rader... men det tar vi sedan.


Kram på er

3 kommentarer:

  1. Du gör så fint Emelie. Riktigt pysslig o fantasifull!

    SvaraRadera
  2. Hahaha...de e ju inte så svårt å gissa vem de va som drack cola;)

    Puss
    Karin

    SvaraRadera
  3. Hehe, ja du va mig en baddare på att äta våffolor ;D Tack för en riktigt fin pysseldag! Dina LO's blev superbra ju! Satsa på mässan... jag gillar ju ert sällskap plus att man kan aldrig få för mycke scrap-saker ;) med andra ord är vi en perfect fit på mässan! Kram kram

    SvaraRadera