söndag, januari 4

verkligheten smyger sig allt närmare....

Det blev inte så mycket gjort idag som jag hoppats på. Skulle ju tatt mig i kragen å försökt plugga å det gjorde jag men mitt lilla word cp:ar sig. Varje gång jag trycker mellanslag blir det en punkt. Någon som vet vad jag har kommit åt för rackarns knapp, för jag gör det då inte?! :( Skolan börjar trots allt redan om två hela dagar huh, hade gärna varit ledig ett tag till. Verkligheten den verkligheten.....
Sedan kom jag äntligen iväg till lilla mormor som gått igenom sin andra operation med armen. Har inte velat gå dit pga min förkylning, är dock på bättringsvägen så nu vågade jag mig dit.
Hon var ovanligt pigg för att ha opererat sig för två dagar sedan, humöret är på topp som vanligt :)
Sedan åkte jag å Johan till Dannike för att åka skridskor himlans rofyllt *skratt*
Det var ett tag sedan man fick på sig sina griller. Hittade de på vinden och när jag skulle ta på mig de var de fulla av fågelfrön och och råttskiiiit, men vad gör dä? hehe.... jag grymtade lite å stojade men det fick gå *hihi*
Hade såklart med mig kameran :)



nu blir det lätt brieost å kex hihi mmmm så gott*
Kram kram ha nu en underbar kväll PUSS

2 kommentarer:

  1. EMELIE din lilla begåvade plutt ;) hur kan det komma sig att du alltid har kameran i högsta hugg? redo att fånga alla snygga tillfällen i livet? Jag har då inte ett endaste eget kort från hela jullovet utan måste ha en slags allmän insamling nu för at kunna scrappa ngt ;) Men jag skyller på att jag inte har någon bra kamera *hihi* SKITSNYGGA bilder i alla fall! ;) Kram kram

    SvaraRadera
  2. Oh va härligt det ser ut på er skridskotur. De e väl bra gött me vinter ibland asså:)

    Lycka till me plugget!

    PUSS
    Karin

    SvaraRadera