torsdag, januari 29

lite smått å gott

Då var det snart helg igen va skoj, det är extra skoj denna helg för Johan kommer på besök imorgon :) Stannar en och en halv dag i alla fall.... Veckan rullar på och skolan flyter på, det har vart photoshop, affärsmannaskap och engelska på schemat. Photoshop lär vara riktigt kul när man kan det bra, har mixtrat och trixat med lite kort idag ska se om jag kan ladda upp ngt här sedan :) På engelska var det muntligt prov, inte min grej men det gick helt ok i alla fall. Det flyter i alla fall på bättre när man väl är utomlands.

Idag fyller även Johans lillasyster år så var där på kalas innan, åt mat å tårta som jag sedan försökte bränna bort på brottarfysen. Svettades bort några tårtbitar skulle jag tro. Tänk att lilla Frida blir 19 år idag, när jag träffade henne för första gången för cirka 7-8 år sedan då det sa klick mellan mig å Johan :) var hon alltså 11-12 år haha mycket har hänt hos oss båda.

Har även lyckats göra två LO´s de två senaste dagarna dessvärre blev korten kass, men det får duga. Den första är mor & far a long time ago, närmare bestämt 1973 i Hofbrauhaus.


Det här är mamma Maria och dottern Izabelle, min lilla solstråle :=)


Nu blir det sängen är trött som stryk. sov gott nu alla goa. POK

2 kommentarer:

  1. SNYGGT! Verkligen skitbra! :D Hoppas du får en riktigt skön helg, ser fram emot å se vad du gjort i photoshop :) Ha de gott och tack igen för senast! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Härliga LO.... VA! fyller Frida 19? Vart tog de åren vägen..... Jisse, när man inte ser dem så ofta längre verkar det som åren går fortare :) Du får hälsa till dem iaf. Kram kram Aase

    SvaraRadera